Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

Επ, τι λέει

Σε λίγες ώρες θα έρθω και θα πω "Επ, τι λέει".
Θα είμαι εγώ, μα δε θα με γνωρίσεις γιατί έχω πολλά πρόσωπα κι αύριο θα δεις το πιο απαθές και σκληρό που κατέχω. Γιατί αν νομίζεις πως μου κάηκε ποτέ καρφί γελιέσαι χαχαχα, ήδη γελάω με τις αυταπάτες σου. Μα αυτό το "επ, τι λέει" δε θα το υποστείς μονάχα εσύ, βεβαιώσου περί τούτου, αύριο θα ναι μια τέτοια βραδιά, η βραδιά του "επ, τι λέει" γιατί θα αδιαφορώ παντελώς για όλους, το μόνο που θα σκέφτομαι είναι ίσως πλην σαφώς, πώς θα καταφέρω να ξεζουμίσω κάποιον εκεί μέσα για λίγες ώρες, και το πρωί μετά περιποιήσεως με καφέ, να πω "πρέπει να φύγω, έχω μια δουλειά." Και να κατέβουμε μαζί στο δρόμο, να τον χαιρετίσω, να κάνω το γύρο του τετραγώνου, και να γυρίσω σπίτι. Μπορεί να 'χεις την τιμή, την τύχη, έρχονται χριστούγεννα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου